SK EN

#EmergencyLessons

#EmergencyLessons pre UNICEF a EÚ
Názov projektu: #EmergencyLessons
Klient: UNICEF/EÚ
Obdobie realizácie: 2016



Zadanie
Slovensko je jednou z desiatich európskych krajín, ktoré podporujú kampaň za vzdelávanie v krízových krajinách s názvom #EmergencyLessons. Slovenské deti berú školu ako samozrejmosť, v krízových krajinách, akou je Ukrajina, však táto škola zachraňuje život. V rámci lokálnej kreatívy sme mali vymyslieť spôsob, ako osloviť cieľovú skupinu vo veku 13 – 25 rokov. Navyše o konflikte na Ukrajine sa už nehovorí.
 
Realizácia
Medzi top médiá pre millenials patrí refresher.sk, logickým krokom bolo spojiť sa s touto značkou. Ako ambasádora sme vybrali Jara Bekra, ktorý má potenciál osloviť nielen mladých, ale z pozície otca aj širšiu cieľovú skupinu.
1.       Globálna kampaň
Pre kampaň sa raz mesačne pripravujú videá z krízových krajín, ktoré sú rovnaké pre všetky zapojené európske krajiny. Zároveň sa k rovnakej téme vyjadril slovenský ambasádor. Na tieto videá sme každý mesiac naviazali článok na refresher.sk, ďalšiu medializáciu aj platenú podporu na Facebooku.
2.       Lokálna kampaň
Lokálna kampaň sa začala cestou na východ Ukrajiny, počas ktorej postovali na sociálnych sieťach nielen Jaro Bekr a refresher.sk, ale aj UNICEF Slovensko. Na ceste sa zúčastnila aj TV Markíza.
Z cesty vznikol krátky sedemminútový dokument s komentárom Jara Bekra (https://www.facebook.com/UnicefSlovensko/videos/1233980536653128/). Tento dokument je určený pre kampaň na Facebooku, kde bude kampaň prebiehať do začiatku decembra, aj pre premietanie priamo na školách.
K lokálnej kampani sme pripravili aj neformálne stretnutie pre médiá, na ktorom sme launchovali video. Z cesty pripravovali reportáže refresher.sk aj TV Markíza. Na podporu videa sme využili médiá aj VIP osobnosti.
3.       Ďalšie aktivity
Kampaň je súčasťou ďalších aktivít pripravovaných na školách priamo so študentmi.
 
Výsledky
Cieľom kampane je zasiahnuť do konca decembra na sociálnych sieťach 900 000 ľudí. V polovici októbra mala kampaň zásah vyše 830 000 ľudí.
Výsledky kampane k dokumentu z cesty na Ukrajine za prvých 10 dní:
•        Reach videa: 157 050 ľudí; 1/3  organický zásah
•        Video dosiahlo takmer 47-tisíc unikátnych videní
•        Video dosiahlo 62 612 videní celkovo
•        engagement dosiahol 712
Celkovo ku kampani vyšlo v médiách doteraz takmer 40 mediálnych výstupov. Ku každej aktivite pripravil samostatný výstup aj refresher.sk, tieto výstupy dosahujú niekoľkotisícovú čítanosť aj vysoký reach na Facebooku.
 

Galéria

12_07_4.jpg
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×