SK EN

Inšpirátor sporenia

Inšpirátor sporenia pre klienta ČSOB
Názov projektu: Inšpirátor sporenia
Klient: ČSOB
Obdobie realizácie: 2016



Zadanie
Tému sporenia komunikujú pravidelne všetky banky, no len výnimočne je k dispozícii nejaký výraznejší produktový benefit – úroky a podmienky nie sú príliš výrazným diferenciátorom.  Hľadali sme teda spôsob, ako cieľovú skupinu inšpirovať k sporeniu a edukovať ju, že aj usporené malé sumy môžu priniesť veľké potešenie.

Realizácia
Využili sme Faceboard – technológiu, ktorú banky alebo obchodné reťazce využívajú na meranie zákazníckej spokojnosti. My sme toto zariadenie, umožňujúce detekciu tváre okoloidúcich a personalizáciu ponuky, využili po prvý raz na Slovensku aj na marketing. Tak vznikol Inšpirátor sporenia, ktorý sme umiestnili počas troch dní do OC Eurovea pri pobočky ČSOB. Kým okoloidúci pristúpil na kontaktnú vzdialenosť, Inšpirátor sporenia mu premietol personalizované tipy na sporenie, zodpovedajúce cieľovke. Na záver sme ľuďom pripomenili, že toto všetko môžu mať už onedlho s využitím sporiaceho účtu Depozit.
Dianie okolo Inšpirátora sme zaznamenali a vzniklo inšpiratívne video plné prekvapivých reakcií, ktoré sme následne promovali cez sociálne siete.
Staršiu a konzervatívnejšiu časť cieľovej skupiny sme oslovili sériou PR článkov v afinitných médiách.
Video nájdete na: https://www.youtube.com/watch?v=0aDLIBVWtTs.


Výsledky projektu
Kampaň priniesla pozitívne prijatie produktu. K zariadeniu pristúpilo 339 žien a 354 mužov, spolu 693 ľudí. Hlavným výsledkom projektu bolo dvojminútové virálne video, vďaka ktorému sme dosiahli 222 792 prezretí.
 
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×