SK EN

Čo iní platia, pre mňa neplatí

Čo iní platia, pre mňa neplatí (Prvá online PR aukcia v bankovom segmente) pre klienta ČSOB
Názov projektu: Čo iní platia, pre mňa neplatí (Prvá online PR aukcia v bankovom segmente)
Klient: ČSOB
Obdobie realizácie: 2014



Zadanie
Zadaním ČSOB Banky bolo navrhnúť jesennú produktovú kampaň zameranú na podporu komunikácie bežného účtu. Zadanie klienta bolo upozorniť CS na možnosť získať spravovanie bankového účtu za 0 €, ale tak, aby ponuka nepôsobila „výpredajovo“, ale ako komplexný balík služieb. Klient pre tento benefit musí spĺňať zadané podmienky, o ktorých bolo potrebné edukovať. Pridanou hodnotou kampane malo byť získanie marketingových informácií a kontaktných údajov potenciálnych zákazníkoch, ako aj mediálne zaujímavých dát. 

Realizácia
Vytvorili sme brandovanú online hru o vecné ceny postavenú na princípe holandskej aukcie (aukcie s klesajúcou cenou smerujúcou k nule), ktorý dobre korešpondoval s ideou ATL kampane – možnosť mať bankový účet ČSOB bez poplatku. Aukcia sa odohrávala počas 5 dní na microsite Neplatim.sk. Užívateľov sme do zapojenia do súťaže motivovali piatimi hlavnými výhrami (1 denne). Každou správne zodpovedanou otázkou z 256 súťažných otázok znižovali súťažiaci cenu výhry. Vyhral ten, kto ako prvý dosiahol 0 €. Otázky sa skladali zo socio-demografických, produktových (teda edukatívnych, vedomostných aj spotrebiteľských. Spotrebiteľské otázky slúžili ako podklad k prieskumu o spotrebiteľskom správaní Slovákov v ďalšej etape komunikácie, kedy sme ich využili vo forme tlačovej správy, PR článkov a infografiky. 
Vo vysoko konkurenčnom prostredí bankového segmentu sa nám podarilo ako prvým vytvoriť jedinečnú online aukciu postavenú na edukovaní publika a spoznávaní produktu nenútenou formou. 

Fázy projektu
1.    Teasingová Facebook kampaň 3 dni pred spustením online aukcie 
2.    Microsite  s 1. slovenskou online aukciou v bankovom segmente na doméne Neplatim.sk
3.    FB reklama a Facebook posty počas súťaže
4.    PR články
5.    Postmedializácia 

Výsledky projektu
•    Jedineční návštevníci stránky Neplatim.sk: 11 360 
•    Počet zapojených registrovaných hráčov Online aukcie: 1 332
•    Priemerný čas strávený na stránke Neplatim.sk:  0:03:20
•    Zásah Facebook reklamy: 1 090 000 ľudí, traffic: 83,4% návštev z FB reklamy 
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×