SK EN

HR kampaň

Náborová kampaň pre GEFCO Slovensko
Názov projektu: HR videá
Klient: GEFCO Slovensko
Obdobie realizácie: 2016



Zadanie
GEFCO je globálny hráč na poli logistiky, na slovenskom trhu sa ale stretáva s rovnakým problémom ako ostatné firmy – chýba mu dostatok kvalifikovaných ľudí. Cieľom bolo osloviť skupinu ľudí hľadajúcich novú prácu vo vybraných regiónoch a ponúknuť im voľné pracovné pozície.

Realizácia
Rozhodli sme sa osloviť potenciálnych nových zamestnancov netradičnou formou – prostredníctvom kreatívnych náborových videí presne ušitých pre cieľovú skupinu cez kanály, ktoré ostatní konkurenti nevyužívajú. Komplexnú HR kampaň spoločnosti GEFCO Slovensko sme odštartovali videom na pozíciu vodiča vysokozdvižného vozíka.
Nástroje:
1.       FB ads + remarketingová kampaň
2.       Platené a neplatené PR
3.       Bannery na relevantných regionálnych weboch.
4.       Inzercia v relevantných regionálnych médiách.

Výsledky projektu
Za prvých 10 dní kampane sme na Facebooku oslovili 26 380 ľudí, video si pozrelo 8 032 z nich.  Počet klikov dosiahol 1 618. Zároveň nasadená remarketingová reklama s bannermi, ktorá odkazovala na konkrétne voľné pracovné pozície, zasiahla 2 485 ľudí a počet klikov dosiahol 121.
 
 
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×