SK EN

10K mánia na Slovensku

10K mánia od Lenova
Názov projektu: 10K mánia na Slovensku
Klient: Lenovo
Obdobie realizácie: 2014



Zadanie
Lenovo, najväčší globálny predajca počítačov, sa rozhodol uviesť na slovenský trh aj predaj smartfónov – a to hneď prostredníctvom ich vlajkovej lode – modelu VIBE Z2 Pro. Keďže išlo o TOP značku, launch novej produktovej skupiny a zároveň uvedenie prémiového modelu, potrebovali sme aj adekvátne komunikátne riešenie. 

Realizácia
Keďže tento telefón mal viaceré parametre lepšie ako jeho konkurenti, navrhli sme komunikačný koncept s názvom 10K. Nadviazali sme tak na začínajúci boom 2K, 4K v rozlíšení displejov a kamier, kedy sa viaceré značky začali predháňať v kvalite rozlíšenia uvádzanom ako xK. Preto sme sa rozhodli využiť túto vlnu a vzbudiť pozornosť a vytvoriť spontánny buzz tým, že sme ako prví na Slovensku začali hovoriť o 10K smatfóne. Privlastnením si parametru K sme získali unikátny zapamätateľný a vtipný feature pre cieľovú skupinu. Naše 10K po odhalení teasingovej časti reprezentovali skutočné kvalitatívne parametre prémiového modelu: 2K rozlíšenie displeja, 4K rozlíšenie kamery, Kvalita (výkon reprezentovaný špičkovým procesorom), Krása (unikátny dizajn), Kapacita (výnimočná kapacita baterky), Kamarátstvo (ako jediný v kategórii dual SIM). To všetko bol spolu prvý 10K smartfón. Prísľub 10K sme teda bezozbytku naplnili. 

Fázy projektu
1.    Teasing:     
a.    novinárska línia: novinárov a IT blogerov sme smerovali na ústrednú microsite 10k.sk, kde bol do 2.10.2014 zobrazený iba zahalený smartfón
b.    spotrebiteľská línia: prieskum na Google docs s podporou FB o túžbach Slovákov v segmente mobilných telefónov. Prieskum vygeneroval dáta, že užívatelia chcú telefón veľmi podobný nášmu 10K smartfónu. 
2.    Media event – 2.10.2014 – slávnostné odhalenie 10K smartfónu VIBE Z2 Pro a zároveň uvedenie smartfónov spoločnosti Lenovo na slovenský trh. Následne sa 3.10.2014 na microsite 10k.sk objavili kompletné informácie o vlajkovej lodi, ako aj o produkte 10k mánie VIBE Z2 Pro. 
3.    Mediálna a predajná kampaň

Výsledky projektu
•    Do prieskumu sa zapojilo 1161 ľudí (491 žien a 670 mužov)
•    Microsite – 10k.sk: počet impresií: 1 533 437
•    Video na microsite: 7 164 videní
•    Počet mediálnych výstupov: 53 článkov (o kampani písalo 25 médií).
•    Obchodné výsledky: Lenovo v prvom týždni od začiatku predaja smartfónov vypredalo všetky zásoby uvedeného modelu VIBE Z2 Pro. (Predaj nepodporovali žiadne iné komunikačné aktivity a reklamné kampane.)
•    Zaujímavosť: Po troch mesiacoch od skončenia našej kampane 10K webový portál androidportal.sk uverejnil článok o prevratnom časozbernom videu nakrútenom prvýkrát v 10K rozlíšení.
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×