SK EN

Čo nosia baletky, keď sú bez špičiek?

Natívny projekt pre CCC
Názov projektu: Čo nosia baletky, keď sú bez špičiek?
Klient: CCC Slovakia, s.r.o.
Obdobie realizácie: 2019


Zhrnutie
Rok 2019 predstavoval pre obchodnú sieť CCC rozsiahlu produktovú expanziu. K známym značkám ako Lasocki alebo Jenny Fairy pribudli značky Youngsters a mladá a podmanivá DeeZee plná nápaditých vzorov. Ako odkomunikovať novinky z jarných kolekcií topánok inak než tradičnými PR článkami? Potrebovali sme prepojiť topánky s vizuálne atraktívnym obsahom. Na odprezentovanie nových kolekcií sme si preto vybrali baletky. Pretože baletky sú pre verejnosť zaujímavé vďaka estetike a pohybu – čo dáva konceptu veľký vizuálny potenciál.

Výzva a cieľ 
Odlíšiť sa od tradičnej produktovej komunikácie obuvi na Slovensku. Odprezentovať novinky v portfóliu obchodného reťazca CCC tak, ako to zatiaľ ešte nikto nespravil. Vytvorili sme komunikačný koncept „Čo nosia baletky zo SND, keď sú bez špičiek?“ Nafotili sme sériu originálnych fotografií baletiek zo SND obutých do nových kolekcií topánok od CCC.
Novinky sme teda predstavili pomocou vizuálne zaujímavého kontrastu, ktorý sme vytvorili spojením modernej obuvi v prostredí klasického baletu.

Stratégia a plán 
Na spoluprácu sme si vybrali fotografku Sandru Benčičovú, pretože fotí tanečníkov baletu na netradičných miestach. Chceli sme vytvoriť vizuálne kontrastné fotografie. Baletky sme fotili v ich klasických tanečných úboroch, pričom sme ich baletné špičky vymenili za novinky od CCC. Tento kontrast sme umocnili napr. výberom surových a opustených priestorov s grafiti. Fotografie sme použili do série natívnych článkov, kde sme predstavili životné príbehy troch baletiek tancujúcich v SND, a tak sme nové kolekcie topánok predstavili na unikátnych fotografiách.

Realizácia
Potrebovali sme predstaviť jarnú kolekciu módnej obuvi viacerých značiek – Lasocki, Jenny Fairy / DeeZee.a kolekcie športovej obuvi Youngsters. V  článkoch sme spojili príťažlivosť, krásu, módu a bežný život a natívne, nenásilne, prostredníctvom unikátnych fotografií predstavili nové kolekcie.

Oslovili sme tri baletky zo SND, ktoré sa typovo a vizuálne hodili k vybranej značke.

Klaudia Görözdös v článku „Na špičkách prejde denne kilometre a jej pracovnou uniformou sú tepláky?“ predstavila okrem svojho životného príbehu aj kolekciu tenisiek rôznych značiek určených pre Yongsters.

V článku „Z baletu sa pretancovala až do Jakubiskovho filmu.“ sme nahliadli do života Valérie Staškovej, ktorá čitateľom odprezentovala kolekciu kvalitných koženných topánok od Lasocki.

Isa Ichikawa zase vo svojom článku s titulkom „Pôvodom je z Japonska, vyrástla vo Viedni a už osem rokov tancuje v Bratislave.“ Predstavila fashion kolekciu od Jenny Fairy a DeeZee.

Výsledky 

Kvôli obmedzenému rozpočtu sme si vybrali len jedno afinitné médium - Feminity.sk. Napriek tomu sa nám podarilo unikátnym spracovaním článkov osloviť až 20 399 RU. „Články od CCC dosahujú nadpriemerné čísla. Čítanosť sa pohybuje na úrovni kvalitného redakčného článku, ktoré podporujeme z titulky Topky.sk a poskytujeme masívnejšiu podporu zo sociálnych sietí. Median (benchmark) čítanosti článkov na Feminity.sk je cca 3 000 RU,“ uvádza A. Mlynárová, marketingová manažérka Zoznam.sk. Články sme podporili FB postami z Feminity.sk s reachom 26 681 a engagementom 730 používateľov. 


 
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×