SK EN

Akoziju.sk

Akoziju.sk, prvý slovenský interaktívny LinkedIn prieskum pre klienta ČSOB

Názov projektu: Akoziju.sk, prvý slovenský interaktívny LinkedIn prieskum
Klient: ČSOB
Obdobie realizácie: 2014

 

Zadanie
Zadaním ČSOB Banky bolo navrhnúť jesennú produktovú kampaň zameranú na podporu komunikácie úverov, primárne hypoték. Primárnou cieľovou skupinou boli prémioví a VIP klienti, sekundárne mass market s orientáciou na mladých ľudí do 35 rokov.
 
Realizácia
Inšpirovali sme sa faktom, že ľudia si jednoducho radi porovnajú svoj príjem s ostatnými. Keďže naším cieľom bolo komunikovať hypotéky, vymysleli sme podobný online prieskum, ale s témou „ako bývajú úspešní“ na microsite www.akoziju.sk. Návštevníci stránky mohli počas 3 týždňov odpovedať na otázky, v akom odvetví pracujú, či bývajú v dome alebo byte, s koľkými izbami a pod. K týmto dátam uvádzali respondenti aj základné socio-demografické údaje. Krížením oboch dát vznikli unikátne a veľmi zaujímavé informácie o úrovni bývania úspešných ľudí na Slovensku. 

A keďže podľa viacerých socio-demo prieskumov o sociálnych sieťach (napr. Social Bakers) sú užívatelia LinkedInu veľmi podobná CS, o ktorú má záujem náš klient, rozhodli sme sa zapojiť do tohto prieskumu práve slovenských užívateľov LinkedInu. Výsledkom prieskumu bola interaktívna infografika, ktorá real-time generuje a aktualizuje výsledky podľa odpovedí návštevníkov a porovnáva bývanie návštevníka s priemerom odboru, v ktorom pracuje. Poukazuje na to, aký vplyv má kariéra (pracovné odvetvie, pozícia, región, v ktorom žijeme a pracujeme) na úroveň bývania, túžby a investičné plány v tejto oblasti. 

Fázy projektu
1.    Microsite  s 1. slovenským interaktívnym LinkedIn prieskumom
2.    PR články na hypotekárne a spotrebné úvery, ako aj SME úvery
3.    FB reklama a viral seeding
4.    Postmedializácia najzaujímavejších zistení prieskumu 

Výsledky projektu
•    Jedineční návštevníci stránky Akoziju.sk: 11 625
•    Počet zapojených do online prieskumu: 3085 respondentov
•    Hodnoty CTR dosiahnuté pri PR článkoch sú v podmienkach slovenského internetu nevídané.
•    Zásah Facebook reklamy: vyše 270 000 zobrazení na stránkach, CTR: nad 2%, čo je vysoký štandard.
•    Prieskum pokračuje aj po skončení kampane a prináša ČSOB možnosť ďalšieho komunikačného využitia v budúcnosti.

Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×