SK EN

BILLA Slovensko sa stala novým členom Rady pre reklamu

Spoločnosť BILLA Slovensko bola prijatá za nového člena Rady pre reklamu a jej zástupkyňou a členkou prezídia sa stala Denisa Pernicová, zastávajúca v súčasnosti pozíciu marketingovej riaditeľky a zároveň hovorkyne spoločnosti BILLA Slovensko.
BILLA  je významnou medzinárodnou značkou a na Slovensku je jedným najvýznamnejších hráčov na retailovom trhu. Byť členom dôležitej organizácie, akou je Rada pre reklamu vnímajú v tejto spoločnosti ako zodpovednú úlohu.
Ako uviedla Denisa Pernicová "BILLA je významný zadávateľ v oblasti marketingu a reklamy na slovenskom trhu a preto vnímame našu  pozíciu mimoriadne zodpovedne. Téma potravín je na Slovenku i v celej Európe čoraz viac skloňovaná. Korektnosť, pravdivosť a transparentnosť informácií považujeme práve v tejto oblasti za kľúčové. Zákazník má právo byť objektívne informovaný a my chceme dohliadať na úroveň a férovosť takejto komunikácie. Veď spokojný a zdravý zákazník je na prvom mieste.
Cítime spoluzodpovednosť za vývoj a úroveň prostredia marketingovej komunikácie na Slovensku. Preto  chceme aj prostredníctvom nášho členstva v Rade pre reklamu aktívne pôsobiť a dohliadať na vývoj  reklamnej komunikácie a zachovanie etických princípov."

 
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×