SK EN

Kde Polus City Center končí, VIVO! začína – rebranding love brandu

Projekt rebrandingu nákupno-zábavného centra
Názov projektu: Kde Polus City Center končí, VIVO! začína – rebranding love brandu
Klient: VIVO! Bratislava
Obdobie realizácie: 2019

Zhrnutie

Polus City Center, prvé zábavno-nákupné centrum v Bratislave, ktoré na začiatku tisícročia predstavilo revolúciu v nakupovaní, zmenilo po takmer dvadsiatich rokoch svoj vzhľad, filozofiu, ponuku aj meno. Prerod na VIVO! Bratislava sprevádzala rozsiahla PR kampaň, ktorá pomohla zmeniť identitu zaužívaného brandu bez pocitu, že zákazník o niečo prichádza. Naopak, podarilo sa nám vytvoriť atmosféru nadšenia a očakávania. Agentúra ukázala, že dokonale pozná trh, jeho obavy a príležitosti a pomohla komunikovať najsilnejšie stránky projektu pre výnimočný výsledok.

Výzva a cieľ
Polus poznali návštevníci takmer dve desaťročia. Za túto dobu sa z neho stala ikona Bratislavy, a preto s oznamom o pripravovaných zmenách prišla logicky aj vlna obáv z nepoznaného. Za dvadsať rokov sa však mnohé zmenilo, a preto sme sa museli zmeniť aj my. Cieľom projektu bolo prostredníctvo medializácie vzbudiť pozornosť a záujem o obnovené  nákupné centrum, a čiastočne ho vrátiť do pozornosti návštevníkov, ktorí ho prestali navštevovať.

Stratégia a plán
Cieľom bolo minimalizovať strach zo zmeny u dlhoročných návštevíkov centra a prilákanie nových. Komunikačný plán sme postavili na snahe znovu vybudovať lokálnu komunitu v mesteskej časti Bratislava-Nové Mesto. Centrom tejto komunity má byť práve vynovené nákupno-komunitné centrum. Kombináciou otvorenej komunikácie o chystaných zmenách a tématických článkov vyzdvihujúcich dôležitosť komunity sme dosiahli, že návštevníci pozabudli na nepríjemnosti spojené s rekonštrukciou a tešili sa na to, čo príde.

Realizácia
1. Tlačové správy
Aby sme minimalizovali strach zo zmeny, potrebovali sme zachovať vysokú úroveň informovanosti a transparentnosti. Preto sme v období pol roka pred slávnostným otvorením vydali 11 tlačových správ.
2. PR články v online a printových médiách
Aby sme podporili nadšenie pre nový koncept nákupného centra, vydali sme počas kampane 35 platených PR článkov. Medzi nimi bol napr. rozhovor s dizajnérom nového centra, článok o dôležitosti lokálnych komunít, článok popisujúci všetky zmeny a pozvánka na slávnosté otvorenie.
3. Tlačová konferencia s odhalením nového loga
Pre mienkotvorné a lokálne regionálne médiá a influencerov z Bratislavy sme pripravili tlačovú konferenciu. Na tejto predstavitelia IMMOFINANZ spolu s bývalým a súčasným primátorom mestskej časti Bratislava – Nové Mesto pripomenuli kultúrny význam Polusu v živote mestskej časti a predstavili plány VIVO! do budúcnosti. Pre 20 zúčastnených novinárov a verejnosť sme slávnostne odhalili nové logo na fasáde a previedli sme ich úplne novými časťami centra.
4. TV reportáže
Zo slávnostného otvorenia, ktoré sprevádzal bohatý hudobný program, sme pripravili 4 TV reportáže.

Výsledky
Spolu sme zaznamenali 303 mediálnych výstupov v online, printových médiách a televízií, z ktorých bolo 257 spontánnych a ktoré zasiahli takmer 5,3 milióny čitateľov (Newton Media). O kvalite výstupov svedčí, že takmer polovica (125) pochádzala z auditovaných médií (AIM monitor). Za najväčší úspech však považujeme fakt, že návštevnosť centra sa rapídne zvýšila a obyvatelia Bratislavy spontánne začali používať názov VIVO! Bratislava.

Galéria

DSC_1050.jpg
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×