SK EN

Lenovo predstavuje významné zlepšenia svojho programu partnerského kanála, ktorý prijme 5 000 nových partnerov v regióne EMEA

Lenovo zavádza nové vylepšenia svojho programu partnerského kanála, aby mali partneri ľahší prístup k aktivitám Lenovo, s cieľom prijať tento rok +5000 partnerov v regióne EMEA.
Bratislava, 12. október 2016 - Spoločnosť Lenovo na podujatí Canalys Channels Forum EMEA v Barcelone informovala o uvedení výrazných zdokonalení svojho programu partnerského kanála. Toto oznámenie nadväzuje na úspešné iniciatívy programu ONE Channel, ktorý bol spustený v roku 2015 a od jeho vzniku vstúpilo do partnerskej siete Lenovo takmer 1000 nových partnerov každý mesiac.
 
Lenovo zavádza nové vylepšenia svojho programu partnerského kanála, aby mali partneri ľahší prístup k aktivitám Lenovo, s cieľom prijať tento rok +5000 partnerov v regióne EMEA, čo pokryje nový tím telepradajcov Lenovo Channel Sales Center (LCSC). Partneri budú profitovať z množstva vylepšení, vrátane novej kategórie partnera na vstupnej úrovni, prírastkových programových stimulov, nové okamžité určovanie cien pre distribútorov pri veľmi malých akciových ponukách a tiež nové certifikácie DCG.
 

Nové obchodné príležitosti a viac odmien

 Na konkurenčnom trhu spoločnosť Lenovo neustále investuje do vytvárania obchodných príležitostí pre tento kanál a tvorby väčšieho množstva motivačných prémií a rabatov pre svojich partnerov. Spoločnosť urobila značnú investíciu do dvoch nových nástrojov na generovanie dopytu prostredníctvom tohto kanálu: nové odbytové organizácie v rámci Lenovo - Midmarket a Channel Sales Centre - majú špecializované tímy 170 obchodných zástupcov telepredaja v regióne EMEA, vďaka ktorým môžu rozvíjať SMB biznis zvyšovaním Lenovo podielu u zákazníkov z 250 na 1000 zamestnancov a tým aj pokrytie nášho kanála odberateľov/distribúcie.
 
Okrem toho spoločnosť Lenovo odštartovala niekoľko iniciatív na vytváranie viacerých motivačných stimulov a rabatov pre svojich partnerov:
  • Nová kategória “Akreditovaný” partner, ktorá zjednodušuje proces kvalifikácie na túto novú úroveň s prístupom k okamžitým rabatom už od prvého dolára a tiež priamy prístup k podpore predaja - Lenovo Sales Support.
  • Nový motivačný program StarSeller, jednoduchý prírastkový bonus pre vybrané modely na využitie predaja v kľúčových strategických produktových kategóriách a segmentoch, ktoré poháňajú rast odvetvia.
  • Súťaž pre nových registrovaných partnerov s cenami, ktoré môžu vyhrávať na týždennej báze, ak spĺňajú určitú škálu prvkov.
     

Rastové príležitosti s Lenovo Data Centre Business

Spoločnosť Lenovo sa zamerala aj na kanálové a obchodné možnosti riešení Data Center a partnerom tak poskytuje to správne know-how, schopnosti a technické možnosti, aby mohli profitovať z rastových príležitostí obchodnej činnosti dátového centra  – Lenovo Data Center.
 
Program Lenovo Expert Achievers Programme (LEAP) poskytuje vzdelávanie, akreditácie a odmeny, kým nová certifikácia Data Center Group (DCG) ponúka niekoľko ďalších výhod. Partneri majú možnosť získať dve Lenovo certifikácie – Lenovo Certified Data Center Sales Professional a Lenovo Certified Data Center Technical Sales Professional – absolvovaním zrýchlených workshopov a virtuálnych školení. Podrobný študijný sprievodca je dostupný aj na portáli Lenovo. Certifikovaní partneri tiež získavajú doplnkové výhody cez program LEAP.
 

Preradenie rýchlosti na Channel 2.0

Program kanálov a stratégia spoločnosti Lenovo sa neustále rozvíjajú, aby spĺňali požiadavky nových partnerov, ako aj dynamiky odvetvia. Z toho dôvodu spoločnosť Lenovo zavádza nové smart a automatizované platformy a nástroje, ktoré uľahčujú spôsob zapojenia sa do Lenovo aktivít, ako napríklad nové okamžité naceňovanie pre distribútorov pri veľmi malých akciách alebo množstvách integrovaných do ich vlastných e-commerce platforiem.
 
Zjednodušený Lenovo ONE Channel Programme zahŕňa jasné schémy zliav naprieč celým portfóliom a plne zjednotený portál, integrujúci rýchly a jednoduchý ponukový nástroj, platformy smart marketingu, rýchlu a jednoduchú registráciu akcie a hodnotnú partnerskú komunitu prostredníctvom partnerského portálu - Lenovo Partner Portal - a LinkedIn.
 

 Citácie

“Lenovo zostáva najodhodlanejším predajcom, ktorý v prvom rade uprednostňuje kanál v rámci trhu PC, tabletov a dátových centier, pričom cez kanál ide až 94% obchodu a ponúkame najširšie a najinovatívnejšie portfólio v odvetví od oceneného zariadenia Yoga Book až po celosvetovo najspoľahlivejšie serverové riešenia”, povedal Pascal Bourguet, VP Products and Channels, Lenovo EMEA.
 
“Chápeme, že vzťahy s partnermi musia prejsť výraznou zmenou, aby prinášal skutočnú hodnotu predajcovi a zároveň partnerovi v komplexnejšom svete, v ktorom v súčasnosti pôsobíme, kde sa všetky zariadenia presúvajú k smart zariadeniam, mobilita je nevyhnutnosťou, konzumerizácia kladie dizajn do ústredia nákupného rozhodovania a ekosystém aplikácií a cloudových služieb sú základnými prvkami celkového užívateľského zážitku. Zjednodušovanie, rýchlosť, digitálna transformácia a pohodlie pri podnikaní sú kľúčovými faktormi úspechu, takže prinášame nové smart platformy, služby a nástroje, aby sme našim partnerom v tomto novom prostredí pomáhali víťaziť”.
 

O podujatí Canalys Channels Forum 

Lenovo je ústredným sponzorom podujatí Canalys Channels Forum EMEA, APAC a LATAM, ktoré sa konajú od októbra do novembra 2016.
 
Tieto fóra sú jedinými nezávislými podujatiami, ktoré spájajú senior manažérov spomedzi popredných technologických predajcov, distribútorov a partnerov, aby mohli diskutovať o trendoch v odvetví, vytvárať nové obchodné vzťahy a obchodné príležitosti. Okrem hlavných príhovorov predajcov a veľkých prezentácií, tieto akcie prinášajú v rámci networkingu viac ako 3 000 samostatných one-to-one stretnutí a prestížne gala večere. Tieto podujatia sú otvorené pre vyšších manažérov, spomedzi IT predajcov ako aj partnerov v rámci kanála. Viac informácií o týchto podujatiach nájdete na www.canalyschannelsforum.com
 

O spoločnosti Lenovo

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je globálna spoločnosť s hodnotou 46 miliárd USD, ktorá je zaradená v rebríčku Fortune 500 a zároveň je lídrom v oblasti inovatívnych spotrebiteľských, komerčných a podnikových technológií. Naše portfólio vysokokvalitných, bezpečných a spoľahlivých produktov a služieb pokrýva počítače (vrátane legendárneho radu Think a viacrežimových produktov pod značkou YOGA), pracovné stanice, servery, úložiská, smart TV ako aj celý rad mobilných produktov, ako sú smartfóny (vrátane značky Motorola), tabletov a aplikácií. Pridajte sa k nám na LinkedIn, sledujte nás na sieťach Facebook, Twitter (@Lenovo), Instagram alebo navštívte našu stránku www.lenovo.com.
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×