SK EN

Máme doma dvoch PROKOPov

PROKOP 2016 bol pre PRime time úspešný - odnáša si jedno druhé a jedno tretie miesto a dva shortlisty.
PRime time si tento rok odnáša z PR súťaže PROKOP 2016 dve ocenenia a dva shortlisty.

S projektom náborovej kampane Pridaj sa k nám pre klienta GEFCO Slovensko sme získali druhé miesto v kategórii Internal Communication. Launch novej organizácie zodpovednosti výrobcov RECobal s názvom Odpady po novom získal v kategórii Business to Business tretie miesto.

Zároveň sme si odniesli aj ďalšie dva shortlisty - v kategórii Business to Consumer sme sa dostali do užšieho výberu s projektom Inšpirátoru sporenia pre ČSOB a v kategórii PR pre neziskové organizácie zase s projektom #EmergencyLessons pre UNICEF a EÚ.
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×