SK EN

#Odvážneiný

#Odvazneiny od Lenova
Názov projektu: #Odvazneiny
Klient: Lenovo
Obdobie realizácie: 2015



Zadanie
V septembri 2015 prišlo Lenovo so zadaním na vytvorenie kreatívnej PR kampane, ktorá mala podporiť launch produktov nového radu YOGA. Cieľom bol launch kampane #Odvazneiny (globálny hashtag #Goodweird) na Slovensku, budovať povedomie o produktoch YOGA a ich jedinečných vlastnostiach a podporiť ich predaj. 

Realizácia
Pre pritiahnutie pozornosti cieľovej skupiny sme využili kreatívny potenciál známej dvojice zabávačov Tomáš Hafner a Martin Jakubec. Dvojica je známa svojimi uletenými pesničkami, ako aj tým, že od nich možno očakávať čokoľvek. A to bolo veľmi blízko s tým, čo sme potrebovali – byť „odvazneiny“. Vytvorili sme sériu videí s virálnym potenciálom, v ktorých dvojica bizarným spôsobom poukázala na užitočné featury YOGA produktov, ktoré sme umiestnili na Facebook, ale aj microsite odvazneiny.sk. Rovnako bizarný bol media event, ktorý okrem iného uvádzal klient v kompletnom potápačskom výstroji.

Fázy projektu
  1. Teasing – Facebook posty a videá
  2. Media event
  3. Post-medializácia

Výsledky projektu
  • Počet videní videí: 556 000
  • Počet zmienok na Facebooku: 670
  • Počet výstupov: 58 výstupov v 18 médiách
  • Celkový reach kampane: 2 milióny
  • Vďaka kampani sa predalo viac ako 12 000 produktov zo série YOGA
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×