SK EN

Opäť sme sa vyznamenali!

PRime time má doma troch ďalších Prokopov!
Z vyhlasovania cien PROKOP 2018 si odnášame tri ocenenia a jeden shortlist!

Najcennejšie ocenenie sme si odniesli z kategórie Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie. Vďaka našej práci v rámci kampane Vyliečme nezáujem pre Ligu za duševné zdravie sme nielen získali ďalšie zlato, ale pomohli sme aj dobrej veci.

Druhé miesta si odnášame rovno dve. V rámci Corporate Communications sme striebro získali za kampaň pre Epson - išlo o spoluprácu s Bankou lásky, ktorej sme pomohli technológiami vdýchnuť život historickému romantickému príbehu. V kategórii Best Media Placement sme zase zabodovali s projektom launchu obrneného vozidla Gerlach pre Zetor. Za rovnakú kampaň sme získali aj shortlist v kategórii Business to Business PR.
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×