SK EN

RADOSŤ VARIŤ

RADOSŤ VARIŤ – škola varenia v Polus City Center
Názov projektu: RADOSŤ VARIŤ – škola varenia v Poluse
Klient: Polus City Center
Obdobie realizácie: od 2014



Zadanie
Polus City Center bol prvým nákupným centrom Bratislavy a okolia. So zvyšujúcim sa počtom konkurenčných centier prirodzene hľadal svoju novú komunikačnú pozíciu a projekty, ktorými by po otvorení Auparku, Eurovei či Centralu oslovil verejnosť. Keď sme pred troma rokmi pripravili pre nášho klienta nový pozicioning a komunikačný koncept, bolo jasné, že nemá zmysel súťažiť s ostatnými nákupnými centrami prostredníctvom fashion a celebrít.

Realizácia
Vytvorili sme koncept s orientáciu na bežného zákazníka, s cieľom Robiť radosť (oficiálny headline) nakupujúcim, pomáhať aj komunitám a okoliu. Preto vznikla myšlienka a následne projekt Škola varenia pod názvom Radosť variť. Polus sa rozhodol nadviazať na boom rôznych kuchárskych show a zároveň reagovať na aktuálnosť tém, ako sú zdravé stravovanie, zdravé varenie či výber potravín, no vždy s prihliadnutím na rôzne cieľové skupiny (mamičky, deti, začiatočníci, ľudia s intoleranciami či zdravotnými problémami, páni, gurmáni atď.). 

Projekt školy varenia v nákupnom centre je unikátny v stredoeurópskom regióne a zároveň jedným z dvoch v celej Európe (ďalšia škola varenia v nákupnom centre sa nachádza v UK). Unikátnosť projektu je práve v orientácii na bežných ľudí,  v nekomerčnosti projektu, edukácii a v neposlednom rade v samotnej užitočnosti a pomoci zákazníkom. 

Mesačne ponúka Polus viac ako 20 eventov na rôzne témy. Pravidelne sa konajú aj dni otvorených dverí, väčšie eventy určené širokej verejnosti. Projekt úspešne beží od roku 2014 až po súčasnosť.

Fázy projektu
1.    Oficiálne otvorenie a plnohodnotné fungovanie (január 2014 – súčasnosť) – od januára 2014 kurzy na pravidelnej báze, vždy za účasti renomovaných lektorov 
2.    Jednorazové sezónne eventy – priebežne a nezávisle od plánovaných kurzov (Veľká Noc, Mikuláš, Deň detí, Deň matiek, Deň zdravia)
3.    Mediálny vývoj projektu – špeciálny kurz pre zástupcov médií, platené aj neplatené mediálne partnerstvá, špeciálne PR spolupráce, špeciálna spolupráca s TV – JOJ Dobré ráno 
4.    Facebook Fanpage s dennou aktívnou administráciou 
5.    Trvalá marketingová podpora (trvalo umiestnený bilboard na frekventovanom dopravnom uzle, letáky, kooperácia s novinármi, foodblogermi, odborníkmi na zdravú výživu aj vybranými prevádzkami v Poluse)

Výsledky projektu za rok 2014
•    Počet realizovaných kurzov: viac ako 240
•    Počet angažovaných lektorov: viac ako 24
•    Počet účastníkov kurzov: viac ako 2000
•    Počet mediálnych výstupov: viac ako 300, z toho 40 platených a cca 260 spontánnych 
•    AVE – mediálna hodnota: cca 250 000 EUR
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×