SK EN

Služby

Iný prístup ku komunikácii

Dnešný svet komunikácie sa nielen zrýchlil, ale navzájom tiež prepojil oblasti, ktoré boli donedávna samostatnými disciplínami. Outdoorové kampane sa dnes spájajú s online projektami či eventami, média dnes viac ako PR články zaujíma zábavný alebo informačne zaujímavý content...

Väčšina klasických PR agentúr má na tomto mieste 20-položkové menu, v ktorom nájdete produktové, korporátne PR, internú, krízovú komunikáciu, atď. – pre úplnosť opísanú niekde z knižiek... My sa snažíme na komunikačný problém alebo cieľ nazerať inak.

Možno vás navrhneme, aby sme spolu urobili street perfomance, alebo prieskum na LinkedIne alebo využijeme interaktívny citylight. Neuvažujeme v rovine doterajšieho vnímania PR, ale zaujíma nás, ako sa dá PR, ako aj ďalšie komunikačné nástroje využiť na naplnenie našich cieľov. Sme komunikačná agentúra zameraná na fullservis v oblasti PR, ako aj ďalšie komunikačné služby.

Identifikácia problémov/cieľov

Na začiatku je vždy zadanie, teda to, čo cíti zadávateľ reklamy ako problém či cieľ. Pre naplnenie očakávaní je veľmi dôležité zistiť, či sa tento problém alebo cieľ naozaj týka komunikácie. Niektoré problémy totiž často nesúvisia s komunikáciou, ale napríklad s marketingom alebo manažmentom – a to treba identifikovať. Ak sa to bude týkať komunikácie, podľa okolností sa dohodneme, či je potrebné použiť niektorý z našich analytických nástrojov, ktorým detailnejšie popíšeme podstatu a rozsah zadania.

Ale aj keď zistíme, že váš problém nespočíva v komunikácii, poradíme vám, ako ďalej postupovať, ktorí špecialisti vám môžu pomôcť. Vždy Vám však vieme poradiť.

Napíšte nám

Experti pre vás

Úspech v komunikácii a marketingu je o skúsenostiach a tvorivom myslení – a tiež kúsku šťastia. Šťastie vám zaručiť nevieme, ale ľudí s týmito schopnosťami áno.

Náš tím

Naše nástroje na identifikáciu cieľov

  • Spotrebiteľské prieskumy / Prieskumy vnímania
  • Komunikačný audit
  • Mediálny audit / Mediálna analýza
  • 3-kroková analýza online komunikácie / marketingu
  • Analýza internej komunikácie / krízová komunikácia

Náš proces riešenia komunikácie

  • Správne identifikovať komunikačný problém alebo cieľ
  • Určiť správne cieľové skupiny
  • Porozumieť insightom a spotrebiteľskému / mediálnemu správaniu cieľových skupín
  • Nastaviť stratégiu komunikácie
  • Vymyslieť zaujímavé kreatívne riešenie
  • Dobre to zrealizovať
Kontaktujte nás
Ak chcete patriť medzi našich klientov alebo stať sa členom hviezdneho tímu PRime time, kontaktujte nás.
Kontaktujte nás
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×