Tento rok s dvomi shortlistami

Zo šiesteho ročníka súťaže o najlepšie PR projekty na Slovensku Prokopa 2015 si agentúra PRime time odnáša dva shortlisty.
Zo šiesteho ročníka súťaže o najlepšie PR projekty na Slovensku Prokopa 2015 si agentúra PRime time odnáša dva shortlisty. „Sme vďační, že porotcovia v aktuálnom ročníku a pri súčasnej konkurencii ocenili naše práce. I keď na Prokopov sme tento ročník nedosiahli, budúci rok sa o ich priazeň budeme uchádzať opäť,“ ubezpečil náš šéf Martin Mazag.
V kategórii Business to Consumer PR získala agentúra shortlist za kampaň 10K-mánia na Slovensku pre klienta Lenovo Slovensko. Cieľom kampane bolo úspešne na Slovensku launchovať smartfóny značky Lenovo. O úspechu kampane svedčia čísla, výsledky si môžete pozrieť v sekcii projekty.
Druhým shortlistom je kampaň Čo iní platia, pre mňa neplatí pre klienta ČSOB v kategórii Digital PR. Pre tohto klienta sme pripravili prvú online aukciu v bankovom sektore. Túto úspešnú kreatívnu kampaň si takisto môžete pozrieť v sekcii projekty.
V kategórii Business to Consumer PR získala agentúra shortlist za kampaň 10K-mánia na Slovensku pre klienta Lenovo Slovensko. Cieľom kampane bolo úspešne na Slovensku launchovať smartfóny značky Lenovo. O úspechu kampane svedčia čísla, výsledky si môžete pozrieť v sekcii projekty.
Druhým shortlistom je kampaň Čo iní platia, pre mňa neplatí pre klienta ČSOB v kategórii Digital PR. Pre tohto klienta sme pripravili prvú online aukciu v bankovom sektore. Túto úspešnú kreatívnu kampaň si takisto môžete pozrieť v sekcii projekty.