Názov projektu Forever 21 – launch značky
Klient Forever 21
Obdobie realizácie 2016
Agentúru oslovila spoločnosť, ktorá vlastní práva na značku na slovenskom trhu. Zadaním bolo úspešne odlaunchovať brand na Slovensku.
Pripravili sme komplexnú kampaň kombinujúcu online a offline nástroje.
Komunikačné nástroje:
Dosiahli sme širokú medializáciu vo všetkých typoch médií, vrátane úspešnej spolupráce s blogermi. Event na Facebooku dosiahol 200-tisíc mladých ľudí v Bratislave, blogeri oslovili 1,5 milióna ľudí, o značke písali desiatky lifestylových médií a celkové impresie dosiahli 15 miliónov. Okrem iného prišlo na VIP event 154 hostí, 500 ľudí čakalo v rade na otvorenie a v prvý deň nakúpili tisícky ľudí.
Einsteinova 23, Digital Park II. Blok C, 851 01 Bratislava
Soukenická 1194/13, 110 00 Praha 1