Názov projektu Launch novej organizácie zodpovednosti výrobcov
Klient RECobal
Obdobie realizácie 2015
Podľa nového zákona o odpadoch sa o odpadové hospodárstvo obcí majú starať organizácie zodpovednosti výrobcov, medzi ktorými nechýbali známe firmy. Náš klient RECobal bola neznáma novozaložená firma, opierajúca sa o skúsenosti zo zahraničia. Spoločnosť oslovila agentúru so zadaním na úspešný launch značky RECobal, ktorý bude merateľný počtom podpísaných zmlúv.
Agentúra si za hlavný cieľ určila edukáciu obcí. Nový zákon o odpadoch je totiž natoľko komplikovaný, že menšie obce bez odbornej pomoci neboli schopné problematiku pochopiť. Tým, že sme tieto informácie sprístupnili všetkým (teda aj potenciálnym klientom konkurencie), potvrdili sme transparentnosť RECobalu.
Nástroje:
Po štyroch mesiacoch sa podarilo uzavrieť dostatok zmlúv s obcami a spoločnosť získala autorizáciu MŽP SR a dnes patrí medzi úspešné OZV.
Einsteinova 23, Digital Park II. Blok C, 851 01 Bratislava
Soukenická 1194/13, 110 00 Praha 1