Názov projektu Maggická cesta do Ázie
Klient Nestlé
Obdobie realizácie 2016
Sajfa sa podujal dobicyklovať na stacionárnom bicykli 1 540 km do Ázie počas jediného predĺženého víkendu. Celá cesta sa streamovala live. Naším cieľom bolo zasiahnuť cieľovú skupinu prostredníctvom relevantných médií.
Využili sme kombináciu platených a neplatených mediálnych výstupov, ktoré sme automaticky prepájali aj s Facebookom. Pre zásah širokej cieľovej skupiny sme využili najčítanejšie portály, ako sú cas.sk a topky.sk, ale aj printovú verziu Nového času, kde sme sa objavili aj na titulke.
Pre zásah cieľovej skupiny vo veku 18 – 25 rokov sme využili viacero médií pre millenials, ako sú refresher.sk, doba.sk, fici.sme.sk a médiá zo skupiny startitup. Takisto sme využili ich facebookové stránky a v prípade Refreshera mal Sajfa počas 24 hodín možnosť snapovať cez ich profil.
Kampaň priniesla širokú medializáciu, celkovo sa nám v priebehu jedného týždňa podarilo umiestniť v médiách 20 mediálnych výstupov, celkovo 15-krát nám médiá kampaň podporili cez svoje stránky na sociálnych sieťach a zároveň Story na Snapchate Refresheru videlo 4 000 ľudí. Reach na sociálnych sieťach cez klasické médiá presiahol 2 milióny a engagement 3 300.
Einsteinova 23, Digital Park II. Blok C, 851 01 Bratislava
Soukenická 1194/13, 110 00 Praha 1