SK EN

Mapa podnikateľských príležitostí

Mapa podnikateľských príležitostí pre ČSOB
Názov projektu: Mapa podnikateľských príležitostí
Klient: ČSOB
Obdobie realizácie: 2017

Zhrnutie

Projekt spočíva v zobrazení ponuky voľných priestorov na podnikanie na novej microsite s ponukou podnikateľských úverov od ČSOB. Vďaka nášmu riešeniu kampane ČSOB priniesla nový a užitočný nástroj na uľahčenie vyhľadávania podnikateľských priestorov a zároveň potvrdila pozíciu technologického a komunikačného inovátora. Súčasťou microsite je square s preklikom na produktovú podstránku klienta s kalkulačkou na výpočet úveru. Ponuka nehnuteľností zahŕňa všetky slovenské krajské mestá a je aktualizovaná každých 24 hodín v  spolupráci s  realitným portálom topreality.sk.
 
Výzva a cieľ
ČSOB podpísala zmluvu s Európskym investičným fondom (EIF), vďaka čomu môže poskytnúť 100 miliónov eur krytých zárukou EIF. Cieľom bolo odkomunikovať výhodnejšie podmienky získania úverov, ich dostupnosť, ako aj spoluprácu ČSOB s EIF. Hoci ide o podporu EÚ, nezvyšuje sa náročnosť vybavenia úveru.
 
ČSOB a  reklamná agentúra pripravili ATL kampaň na Podnikateľské úvery so zárukou Európskeho investičného fondu. Našou úlohou bolo podporiť komunikáciu produktovo-imidžovou PR kampaňou, ktorá zdôrazní positioning ČSOB ako inovatívnej a aktívnej banky v podnikateľskom segmente.
 
Stratégia a plán
S guerillovou ideou označiť voľné obchodné priestory priamo na ulici prišla agentúra MUW. Hoci si toto riešenie klient nevybral, napadlo nám preniesť ho do online prostredia.
Vytvorili sme kampaňovú microsite www.podnikatelskeuvery.sk, ktorá okrem informácií o produkte ponúka podnikateľom aj online mapu s real time aktualizovanou ponukou nehnuteľností vhodných na podnikanie.   Podnikateľ môže zvoliť 4 základné vyhľadávacie filtre: mesto, veľkosť plochy, o ktorú má záujem, typ nehnuteľnosti (garáž, hotel, penzión...) a typ ponuky (predaj, prenájom, dražba).
 
Realizácia
Realizácia projektu sa začala vytvorením microsite podnikatelske-uvery.sk. Dominantná je na nej mapa Slovenska so zvýraznením krajských miest, kde zobrazujeme ponúkané podnikateľské priestory. Mapa využíva dáta z portálu topreality.sk. Stránka tiež obsahuje základné info o ponuke podnikateľských úverov z ČSOB spolu s kalkulačkou na prepočítanie splátok.
Na komunikáciu nástroja sme využili všetky komunikačné kanály ČSOB, podporu cez FB sponzorované odkazy a bannerovú kampaň na topreality.sk.
Ide o jedinečné prepojenie ponuky podnikateľských priestorov s bezprostrednou informáciou o produkte, z čoho vyplýva veľká úžitková hodnota pre cieľovú skupinu. Microsite umožňuje rýchlo nájsť vhodný priestor na rozšírenie biznisu a prakticky ihneď ponúkne možnosť prepočtu financovania. Priestory sú na mape vyznačené pinom, po kliknutí naň sa zobrazia podrobnosti inzerátu, v režime streetview sa piny zobrazujú na ulici pred nehnuteľnosťou.
Technická unikátnosť spočíva v kombinácii google mapy a statickej webstránky, umožňuje vyhľadávanie v prostredí, na ktoré sú užívatelia zvyknutí. Projekt je možné ďalej rozširovať čo znamená  efektívnu investíciu.
 
Výsledky
Mapa podnikateľských príležitostí nie je projekt zameraný na performance, ale ide o podpornú PR aktivitu s cieľom zvýšiť znalosť produktu v podnikateľskom segmente a zároveň posilniť positioning ČSOB ako inovátora. Za 10 mesiacov sme zaznamenali 6855 users a 9359 page views.
Výsledky návštevnosti ukázali, že záujem o tento nástroj je dlhodobý a podľa času stráveného na stránke aj reálne slúži k prehľadu o aktuálnej ponuke nehnuteľností. Výhodou je aj to, že ide o dlhodobý nástroj a veľmi efektívnu investíciu.
Po úspechu  1.fázy sa klient rozhodol projekt predĺžiť o ďalších 6 mesiacov.
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×