PRime time má doma troch ďalších Prokopov!
Z vyhlasovania cien PROKOP 2018 si odnášame tri ocenenia a jeden shortlist!
Najcennejšie ocenenie sme si odniesli z kategórie Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie. Vďaka našej práci v rámci kampane Vyliečme nezáujem pre Ligu za duševné zdravie sme nielen získali ďalšie zlato, ale pomohli sme aj dobrej veci.
Druhé miesta si odnášame rovno dve. V rámci Corporate Communications sme striebro získali za kampaň pre Epson – išlo o spoluprácu s Bankou lásky, ktorej sme pomohli technológiami vdýchnuť život historickému romantickému príbehu. V kategórii Best Media Placement sme zase zabodovali s projektom launchu obrneného vozidla Gerlach pre Zetor. Za rovnakú kampaň sme získali aj shortlist v kategórii Business to Business PR.
Einsteinova 23, Digital Park II. Blok C, 851 01 Bratislava
Soukenická 1194/13, 110 00 Praha 1