Späť

Ako sme za 24 hodín zmenili koncept predstavenia nových kolekcií

Názov projektu Event k predstaveniu najnovšej kolekcie značky CCC / Ako sme za 24 hodín zmenili koncept predstavenia nových kolekcií

Klient CCC Slovakia, s.r.o.

Obdobie realizácie 2020

Zhrnutie

Veľkolepé a plné hviezd. Presne také malo byť predstavenie najnovšej kolekcie topánok, kabeliek a doplnkov od CCC. Emma Drobná, Soňa Skoncová a Aless Capareli tri známe tváre a hviezdy instagramu a tri produktové línie – QUALITY, FASHION a SPORTY. V dôsledku protipandemických opatrení sme však museli koncept veľkej tanečno–módnej šou v Klariskách, na ktorú boli potvrdení influenceri, blogeri, novinári v priebehu 24 hod. zmeniť. Zorganizovali sme virtuálny event v ateliéri Fera Mikloška a predstavili sme novú kolekciu vďaka Instagramu.

Výzva a cieľ

Počas 24 hodín zmeniť koncept prezentácie noviniek z portfólia značky CCC na inú formu, aby sme pôvodne pozvaných hostí neukrátili o jedinečné predstavenie noviniek kolekcie jar / leto 2020. Z atmosferickej tanečno – módnej prehliadky v kostole Klariski sme sa spolu s novými ambasádorkami značky presunuli do ateliéru ikonického módneho návrhára Ferka Mikloška a pomocou virtuálneho sveta Instagramu a Youtube tam mohli spolu s nami nahliadnuť všetci pozvaní hostia.

Stratégia a plán

Marcový event k predstaveniu noviniek bol do detailov naplánovaný. Deň pred jeho konaním sme sa s klientom na základe vývoja začínajúcej pandemickej situácie, ale hlavne kvôli spoločenskej zodpovednosti rozhodli, že tento event musíme zrušiť. Kolekciu sme chceli predstaviť, ale bezpečne. Vymysleli sme preto jeden z prvých konceptov virtuálneho módneho eventu. Presunuli sme sa do ateliéru Fera Mikloška, ktorý mal „len“ pôvodne na módnu prehliadku obliekať ambasádorky. Úlohou virtuálneho eventu bolo okrem predstavenia nových modelov a značiek CCC prestaviť aj nový e-shop.

Realizácia

Predstavenie noviniek bolo postavené na nových tvárach – Emme Drobnej, Soni Skoncovej a Aless Caparelli, ktorá každá svojím štýlom zastupuje produktové línie – a teda aj cieľové skupiny, na ktoré je značka CCC zameraná. Navyše ambasádorky majú obrovský zásah a vplyv na sociálnych sieťach.

V priebehu 3 hodín sme pripravili atraktívny materiál na sociálne siete a fashion fotografie, ktoré sme využívali na prezentáciu značky počas celej sezóny jar / leto 2020, keďže nebolo možné robiť žiadne ďalšie aktivity.

Vznikli InstaStories, ku ktorým mali v deň prehliadky prístup len pozvaní influenceri, blogeri a novinári. Hosťom sme tak poskytli exkluzivitu eventu a možnosť vidieť uvedenie novej kolekcie medzi prvými. Ich Instagramové profily sme pridali do kruhu Blízkych priateľov slovenského profilu značky CCC. Takto sme veľmi prirodzený a  interaktívny obsah pod taktovkou ambasádorky Soni Skoncovej zdieľali iba s nimi a až na druhý deň sme tento obsah sprístupnili verejnosti.

Poprosili sme influencerov a blogerov, aby pri komunikácii o novinkách používali hashtag #ustojimtosccc, čo dokonale reprezentovalo situáciu, ktorú sme v posledných hodinách prežili.

Výsledky

Novinky z najnovšej kolekcie značky CCC sa nám podarilo rozšíriť aj napriek tomu, že predstavenie bolo iné, ako sme plánovali. Nosným komunikačným kanálom sa stal Instagram a Youtube a bez akejkoľvek finančnej podpory sme dosiahli reach viac ako 190 217. Aj vďaka našim aktivitám sa informácie o nových produktoch a možnosti nákupu cez e-shop dostali okamžite k cieľovej skupine. Nový e-shop sa rozbehol tak rýchlo, že podľa slov klientky dosahuje lepší obrat ako Česká republika.

PRime time Slovensko

+421 2 672 67 340

primetime@primetime.sk

Viedenská cesta 5, 851 01 Bratislava

Zobraziť mapu

PRime time PR Česká republika

+421 905 248 814

info@primetimepr.cz

Soukenická 1194/13, 110 00 Praha 1

Zobraziť mapu

Kontaktujte nás

Napíšte nám