Späť

Epson – technológie, ktoré vdýchli život historickému romantickému príbehu

Názov projektu Epson – technológie, ktoré vdýchli život historickému romantickému príbehu

Klient Epson

Obdobie realizácie od 2016

Epson – technológie, ktoré vdýchli život historickému romantickému príbehu

Zhrnutie projektu

V roku 2016 prišiel známy kreatívny tvorca Igor Brossmann s ideou vytvorenia Epicentra lásky. Podobne, ako má Verona príbeh o Rómeovi a Júlii, v Banskej Štiavnici počas dvoch rokov vznikala zážitková expozícia 150-ročného slovenského príbehu lásky Andreja Sládkoviča a Maríny. Agentúra navrhla Epsonu, aby sa stal technologickým partnerom unikátneho projektu, vďaka čomu získal kontinuálnu vizibilitu značky pre tisícky návštevníkov tejto Banky lásky z celého sveta. Je tiež príležitosťou ako demonštrovať najnovšie technológie nielen pre odborné médiá, ale aj širokú verejnosť.

Výzva a cieľ

Výzvou bolo presvedčiť klienta, aby investoval do, vtedy neznámeho, projektu, ktorý nemá v našich podmienkach konkurenciu. Aby poskytol tie najlepšie a najvyspelejšie technológie a  expertov, aby spolu s autormi projektu dotvorili vizuálne prezentácie a efekty na mieru. V neposlednom rade bolo výzvou presvedčiť Epson, že táto nemalá investícia bude mať významný efekt na posilnenie značky, vnímanie jej technologickej vyspelosti a inovatívnosti jej komunikácie. Cieľom bolo zapojiť sa do projektu Banky lásky tak, aby technológie Epsonu boli jedným z generátorov záujmu o expozíciu.

Stratégia a plán

Cieľom bolo vytvoriť expozíciu, ktorá je, nielen na Slovensku, ale i vo svete, ojedinelá. Moderné technológie z dielne Epsonu boli kľúčové pre jednotlivé fázy projektu a výsledné atrakcie, ktoré lákajú návštevníkov do Banky lásky. Epson sa tak stal pre zadávateľa skutočným partnerom – nielen technologickým, ale je aj súčasťou kreatívneho procesu vzniku nových vizuálnych prezentácií. Vďaka širokému portfóliu produktov Epsonu dokázali nadšenci z Domu Maríny pretaviť pôvodnú ideu, ktorá sa zdala nedosiahnuteľná, do reálnej expozície.

Realizácia

  1. Skenovanie pôvodného rukopisu

Rukopis je národnou pamiatkou, na ktorej zoskenovanie treba špeciálne technológie, ktoré ju nepoškodia. Vďaka Epsonu si tak môže pozrieť kópiu pôvodných veršov ktokoľvek, a to vo vysokom rozlíšení.

  1. Premietanie odkazov lásky priamo na fasádu

Na starú fasádu páry predtým vyrývali vyznania lásky, čo po obnove možné nebolo. Najmodernejší projektor od Epsonu dokázal zrealizovať mapping odkazov priamo na fasádu budovy – moderným natívnym spôsobom.

  1. Vybavenie múzea projektormi

V decembri 2017 bola Banka lásky otvorená. Jednou z jej hlavných atrakcií sú živé obrazy ako z Harryho Pottera, ktoré rozprávajú príbeh veľkej lásky. Ilúzia štyroch portrétov hrdinov príbehu vzniká vďaka projektorom Epson priamo na plátne v starých drevených rámoch tak, že návštevníci majú dokonalú ilúziu “živých obrazov”.  V Sládkovičovej knižnici zase návštevníci vedia “láskou” spustiť veľkoformátovú projekciu najznámejších statí z básne priamo na steny miestnosti.

  1. Event pre médiá

Pre technologické médiá sme v septembri 2018 pripravili úspešný event za účasti 16 novinárov, ktorí boli nadšení z efektov tejto expozície.

Výsledky

Epson sa stal súčasťou jedného z najinovatívnejších projektov svojho druhu v celosvetovom meradle. Dnes si tak môže každý pozrieť kópiu rukopisu básne – hoci originál je bezpečne uschovaný v archíve. Na steny Domu Maríny premietli tisícky ľudí svoje vyznania lásky. Od otvorenia navštívili Banku lásky tisíce Slovákov aj cudzincov, počas víkendov aj viac ako 100 ľudí denne. O Banke lásky informovali  všetky významné slovenské médiá, ale aj médiá z ďalších 52 krajín. V IT médiách PRime time využíva projekt na budovanie značky Epson a vďaka svojej unikátnosti je v PR aj naďalej rozvíjateľný.

PRime time Slovensko

+421 2 672 67 340

primetime@primetime.sk

Viedenská cesta 5, 851 01 Bratislava

Zobraziť mapu

PRime time PR Česká republika

+421 905 248 814

info@primetimepr.cz

Soukenická 1194/13, 110 00 Praha 1

Zobraziť mapu

Kontaktujte nás

Napíšte nám