Späť

HUBERT, ambasádor etikety na Slovensku

Názov projektu HUBERT, ambasádor etikety na Slovensku

Klient HUBERT J.E.

Obdobie realizácie 2023

HUBERT, ambasádor etikety na Slovensku

Zhrnutie projektu

Budovanie imidžu legendárneho sektu HUBERT nie je jednoduché: značka si má zachovať tradičné hodnoty a byť zároveň moderná. Keďže HUBERT neodmysliteľne patrí k výnimočným príležitostiam a slávnostným okamihom, prišli sme s ideou spojiť túto značku s témou spoločenskej etikety. Teda tiež tradičnou témou, ktorá sa vyvíja a oslovuje čoraz viac mladých a úspešných ľudí – našu cieľovku. Z uznávaného odborníka na etiketu sme preto vytvorili influencera, ktorý sa stal spolu so značkou HUBERT evanjelizátormi etikety na Slovensku.

Predstavenie projektu

Seriál edukačných videí v spolupráci s odborníkom na etiketu, influencerom. Projekt potvrdzuje a posilňuje pozíciu značky ako jednoznačného lídra v segmente, dáva mu priestor osloviť nové generácie a budovať pozíciu „love brandu“.

 Výzva a cieľ

Marketingovým cieľom je modernizovanie značky HUBERT, rozšírenie a omladenie cieľových skupín. Záujem o spoločenskú etiketu u mladých po pandémii narástol spolu s rozvojom Instagramu a záujmu o glossy fashion. Preto sme sa v agentúre rozhodli spojiť túto tému s HUBERTOM a v modernom prevedení priniesť vizuálne aj obsahovo atraktívny obsah pre médiá a sociálne siete. HUBERT tiež takto rozvíja atribúty elegancie, ktoré sú súčasťou DNA značky. Projekt má aj CSR rozmer, lebo edukácia v oblasti kultúry komunikácie kultivuje spoločnosť v téme, ktorá v digitálnej dobe zapadá prachom.

Stratégia a plán

Aby bol náš strategický zámer komunikačného spojenia značky HUBERT a témy spoločenskej etikety úspešný, potrebovali sme silného ambasadora. Kým Česko má v oblasti etikety výraznú osobnosť Ladislava Špačka, na Slovensku sa s touto témou spája viacero mien. Naša voľba padla na mladého kouča spoločenskej etikety a royalistu Jakuba Abraháma. Jeho presah do oblasti módy bol vítaním rozšírením tematického záberu. Keďže sme chceli rozvinúť CSR rozmer projektu, pri výbere médií sme sa nesústredili len na lifestyle, ale tému etikety sme ponúkli aj spravodajským či ekonomickým médiám.

Realizácia

Značku sektov HUBERT sme povýšili do pozície ambasádora ETIKETY na Slovensku.  Pre unikátnu spoluprácu sme oslovili renomovaného odborníka na etiketu, uznávaného  kouča etikety Jakuba Abraháma, zároveň však mladého módneho trendsettera, ktorého sme povýšili  do úlohy influencera a ambasádora značky HUBERT. Projekt pozostával z realizácie série 5 videí, uverejnených primárne na SoMe značky a tiež ako influencerské príspevky na sociálnych sieťach FB a IG odborného garanta – kouča etikety. Seriál odštartoval v máji 2023 a beží dodnes.

Mediálny dosah:

Obsah videí sme spracovali zároveň aj ako unikátny obsah do médií. Natívne články vo forme rozhovoru s odporúčaniami, edukačným rozmerom, radami v oblasti  etikety a s elegantným prepojením na produkty sektu HUBERT  sme umiestnili do  lifestylových, ale aj spravodajských online médií. Komunikácia na viacerých platformách nášho ambasadora priniesla vysoko pozitívnu odozvu a zvýšenie zásahu na cieľovú skupinu.

Výsledky

Projekt potvrdzuje a posilňuje pozíciu značky ako jednoznačného lídra v segmente, dáva mu priestor osloviť nové generácie a budovať pozíciu „love brandu“, ktorým nepochybne HUBERT dlhé roky je. Premyslená a cielená medializácia v mienkotvorných médiách umožňuje nájsť nový štýl komunikácie značky v ďalšom období.

Výstupy vo forme videí prinášajú dlhodobý vysoký zásah, pozitívnu odozvu a a engagement  pre značku a posilňujú platformy SoMe. Zároveň však poskytujú originálny obsah pre natívnu a vysoko atraktívnu formu medializácie. Klient počíta s dlhodobým potenciálom projektu.

Premyslená a cielená medializácia v mienkotvorných médiách umožňuje nájsť nový štýl komunikácie značky v ďalšom období. Výstupy vo forme videí prinášajú dlhodobý vysoký zásah, pozitívnu odozvu a a engagement  pre značku a posilňujú platformy SoMe. Zároveň však poskytujú originálny obsah pre natívnu a vysoko atraktívnu formu medializácie. Klient počíta s dlhodobým potenciálom projektu.

  • Videoseriál 5 dielov ( zatiaľ)
  • Medializácia: 14 PR článkov
  • Kumulovaný REACH medializácia: 26 562
  • Kumulovaný REACH Social Media : 845 355
  • Engagement: 5924
  • Celkovo Impresie: 1 060 148
  • Budget : náklady na realizáciu projektu komplet: 3000.- Eur

PRime time Slovensko

+421 2 672 67 340

primetime@primetime.sk

Einsteinova 23, Digital Park II. Blok C, 851 01 Bratislava

Zobraziť mapu

PRime time PR Česká republika

+421 905 248 814

info@primetimepr.cz

Soukenická 1194/13, 110 00 Praha 1

Zobraziť mapu

Kontaktujte nás

Napíšte nám