Názov projektu Inšpirátor sporenia
Klient ČSOB
Obdobie realizácie 2016
Tému sporenia komunikujú pravidelne všetky banky, no len výnimočne je k dispozícii nejaký výraznejší produktový benefit – úroky a podmienky nie sú príliš výrazným diferenciátorom. Hľadali sme teda spôsob, ako cieľovú skupinu inšpirovať k sporeniu a edukovať ju, že aj usporené malé sumy môžu priniesť veľké potešenie.
Využili sme Faceboard – technológiu, ktorú banky alebo obchodné reťazce využívajú na meranie zákazníckej spokojnosti. My sme toto zariadenie, umožňujúce detekciu tváre okoloidúcich a personalizáciu ponuky, využili po prvý raz na Slovensku aj pre marketing. Vznikol tak Inšpirátor sporenia, ktorý sme umiestnili počas troch dní pred pobočku ČSOB v OC Eurovea. Keď okoloidúci pristúpil na kontaktnú vzdialenosť, Inšpirátor sporenia mu premietol personalizované tipy na sporenie, zodpovedajúce cieľovej skupine. Na záver sme ľuďom pripomenuli, že toto všetko môžu mať už onedlho s využitím sporiaceho účtu Depozit.
Dianie okolo Inšpirátora sme zaznamenali a vzniklo inšpiratívne video plné prekvapivých reakcií, ktoré sme následne promovali cez sociálne siete.
Staršiu a konzervatívnejšiu časť cieľovej skupiny sme oslovili sériou PR článkov v afinitných médiách.
Video nájdete na: https://www.youtube.com/watch?v=0aDLIBVWtTs.
Kampaň priniesla pozitívne prijatie produktu. K zariadeniu pristúpilo 339 žien a 354 mužov, spolu 693 ľudí. Hlavným výsledkom projektu bolo dvojminútové virálne video, vďaka ktorému sme dosiahli 222 792 prezretí.
Einsteinova 23, Digital Park II. Blok C, 851 01 Bratislava
Soukenická 1194/13, 110 00 Praha 1