Názov projektu Inšpirátor sporenia
Klient ČSOB
Obdobie realizácie 2016
Tému sporenia komunikujú pravidelne všetky banky, no len výnimočne je k dispozícii nejaký výraznejší produktový benefit – úroky a podmienky nie sú príliš výrazným diferenciátorom. Hľadali sme teda spôsob, ako cieľovú skupinu inšpirovať k sporeniu a edukovať ju, že aj usporené malé sumy môžu priniesť veľké potešenie.
Využili sme Faceboard – technológiu, ktorú banky alebo obchodné reťazce využívajú na meranie zákazníckej spokojnosti. My sme toto zariadenie, umožňujúce detekciu tváre okoloidúcich a personalizáciu ponuky, využili po prvý raz na Slovensku aj pre marketing. Vznikol tak Inšpirátor sporenia, ktorý sme umiestnili počas troch dní pred pobočku ČSOB v OC Eurovea. Keď okoloidúci pristúpil na kontaktnú vzdialenosť, Inšpirátor sporenia mu premietol personalizované tipy na sporenie, zodpovedajúce cieľovej skupine. Na záver sme ľuďom pripomenuli, že toto všetko môžu mať už onedlho s využitím sporiaceho účtu Depozit.
Dianie okolo Inšpirátora sme zaznamenali a vzniklo inšpiratívne video plné prekvapivých reakcií, ktoré sme následne promovali cez sociálne siete.
Staršiu a konzervatívnejšiu časť cieľovej skupiny sme oslovili sériou PR článkov v afinitných médiách.
Video nájdete na: https://www.youtube.com/watch?v=0aDLIBVWtTs.
Kampaň priniesla pozitívne prijatie produktu. K zariadeniu pristúpilo 339 žien a 354 mužov, spolu 693 ľudí. Hlavným výsledkom projektu bolo dvojminútové virálne video, vďaka ktorému sme dosiahli 222 792 prezretí.
Viedenská cesta 5, 851 01 Bratislava
Soukenická 1194/13, 110 00 Praha 1