Späť

MIONETTO Prosecco Pedro mánia

Názov projektu MIONETTO Prosecco Pedro mánia

Klient HUBERT J.E., značka MIonetto Prosecco

Obdobie realizácie

MIONETTO Prosecco Pedro mánia

Zhrnutie projektu

Od klienta prišla výzva menšiu kampaň v závere leta: s minimálnym budgetom podporiť v médiách značku Prosecco Mionetto. Výzvou bolo vytvoriť obsah, ktorý by mal mediálny potenciál a v závere leta by oslovil cieľovú skupinu a „predĺžil“ leto v talianskom štýle „La Dolce Vita“. Využili sme pritom nápad spojiť so značkou Mionetto influencerku Barboru Hazuchovú, ktorá je okrem iného zaujímavá tým, že prespievava známe svetové hity so slovenským textom. Kampaň bola nielen úspešná z pohľadu dát, ale všimli si ju dokonca v USA a požiadali nás o práva na jej šírenie na tomto kontinente.

Predstavenie projektu

Vytvorili sme letnú taliansku atmosféru s pomocou aktuálneho letného hitu a dotvorili sme obsah v kreatívnej spolupráci s influencerkou. Umožnilo nám to kvalitnú rýchlu atraktívnu a aktualizačnú medializáciu, ktorá podporila značku a imidž produktov Prosecco Mionetto na Slovensku a zasiahla zadanú cieľovú skupinu.

Výzva a cieľ

Výzvou bolo čo najlepšie navodiť atmosféru letnej atmosféry v talianskom štýle,s pravým prosečkom v ruke a cieliť na mladých štýlových mestských ľudí na Slovensku. Aktuálne a kreatívne riešenie sme našli v spolupráci so správne vybranou influencerkou. Nápad použiť motív práve aktuálneho letného hitu sa osvedčil. Táto idea nám umožnila presne zacieliť a osloviť zadanú cieľovú skupinu mladých mestských ľudí a spolu s vizibilitou v médiách spojiť túto značku s pozitívnymi emóciami.

Stratégia a plán

Potrebovali sme rýchlo a zaujímavo zareagovať na blížiaci sa koniec sezóny a vyťažiť maximum v komunikácii pre značku Mionetto Prosecco. Hľadali sme nápad a vhodný content. Vychádzali sme z aktualizačného momentu, keďže práve tom období prepukla Pedro-mánia a známy taliansky hit znel zo všetkých rádií, na kúpaliskách, jednoducho všade. Barbora Hazuchová, influencerka, známa svojimi skvelými hudobnými interpretáciami svetových hitov prespievaných do slovenčiny sa javila ako ideálna pre spoluprácu a prijala našu výzvu. Kreatívny obsah influencerky sme sa rozhodli pretaviť do ďalšej medializácie.

Realizácia

Oslovili sme influencerku @Barboru Hazuchovú, ktorá je známa svojimi skvelými hudobnými interpretáciami svetových hitov, prespievaných do slovenčiny a prijala našu výzvu. Nápad na spojenie so známou talianskou skladbou Pedro, Pedro… prišiel zo strany PR agentúry a bravúrne prevedenie a kreatívne vizuálne doladenie zvládla priamo influencerka s kvalitným briefingom agentúry a s elegantným a uveriteľným prepojením na product placement prosecca. Barbora naspievala skladbu Pedro,Pedro, v slovenskom prevedení a k tomu doladila na svojich sociálnych sieťach aj komunikačné posty, originálne foto, a to všetko v úplne prirodzenej vizibilite a farbách v spojení so značkou Mionetto Prosecco.

Mediálne využitie: V podobnom duchu a v nadväznosti na taliansku atmosféru a hudobný HIT sme spracovali tému do PR článkov, ktoré sa nám podarilo medializovať v kvalitných lifestylových online médiách. Mediálne výstupy s odkazom na hit Pedro Pedro upozornili na letnú tému prosecca, ale zároveň pomohli posilniť brand Mionetto na Slovensku a priniesli pozitívnu odozvu.

Výsledky

Klient ocenil nielen nápad a atraktívne komunikačné spracovanie a počíta s ďalšou spoluprácou podobného typu s rovnakou influencerkou. Čo je ale potvrdením atraktivity tejto kampane je fakt, že naše výstupy zaujali aj komunikačný tím Prosecco Mionetto USA, ktoré si vyžiadalo náš a influencerkin súhlas s použitím kampane pre americký trh.

  • Počet výstupov: 14
  • REACH SoMe: Kumulovaný 216 897
  • Engagement SoMe: 2116
  • AVE 11 256

PRime time Slovensko

+421 2 672 67 340

primetime@primetime.sk

Einsteinova 23, Digital Park II. Blok C, 851 01 Bratislava

Zobraziť mapu

PRime time PR Česká republika

+421 905 248 814

info@primetimepr.cz

Soukenická 1194/13, 110 00 Praha 1

Zobraziť mapu

Kontaktujte nás

Napíšte nám