Názov projektu #Odvážneiný
Klient Lenovo
Obdobie realizácie 2015
V septembri 2015 prišlo Lenovo so zadaním na vytvorenie kreatívnej PR kampane, ktorá mala podporiť launch produktov nového radu YOGA. Cieľom bol launch kampane #Odvazneiny (globálny hashtag #Goodweird) na Slovensku, budovať povedomie o produktoch YOGA a ich jedinečných vlastnostiach a podporiť ich predaj.
Pre pritiahnutie pozornosti cieľovej skupiny sme využili kreatívny potenciál známej dvojice zabávačov Tomáš Hafner a Martin Jakubec. Dvojica je známa svojimi uletenými pesničkami, ako aj tým, že od nich možno očakávať čokoľvek. A to bolo veľmi blízko k tomu, čo sme potrebovali – byť „odvazneiny“. Vytvorili sme sériu videí s virálnym potenciálom, v ktorých dvojica bizarným spôsobom poukázala na užitočné featury YOGA produktov, ktoré sme umiestnili na Facebook, ale aj microsite odvazneiny.sk. Rovnako bizarný bol media event, ktorý okrem iného uvádzal klient v kompletnom potápačskom výstroji.
Fázy projektu
Einsteinova 23, Digital Park II. Blok C, 851 01 Bratislava
Soukenická 1194/13, 110 00 Praha 1