SK EN

Séria blogerských workshopov

Séria blogerských workshopov pre CCC
Názov projektu: Séria blogerských workshopov
Klient: CCC
Obdobie realizácie: od 2018

Zhrnutie projektu

Spoločnosť CCC patrí k najrýchlejšie rastúcej sieti predajní s obuvou (aktuálne vyše 50 predajní na SR). Podobne ako mnoho iných značiek aj CCC dlhodobo spolupracuje prostredníctvom našej agentúry s poprednými slovenskými blogermi. Ako jediní v kategórii, možno aj na Slovensku, sme vymysleli inovatívny koncept – produkty CCC promujeme cez vzdelávanie blogerov. Vytvorili sme sériu edukatívnych workshopov, kde v spolupráci s renomovanými spíkrami z rôznych oblastí digitálneho marketingu, módy či reklamy vzdelávame blogerov, pričom vždy využívame aktuálnu kolekciu topánok.
 
Výzva a cieľ
Dnes využívajú blogerov a influencerov takmer všetky módne značky. Ako vymyslieť spoluprácu s blogermi pre CCC tak, aby sme nereplikovali stokrát použité schémy? Vzhľadom na nastavenie stratégie spoločnosti CCC – proaktívna komunikácia a intenzívna spolupráca s blogermi – sme navrhli klientovi nový komunikačný formát, ktorý reflektuje všetky požadované atribúty. Aby sme boli prostredníctvom blogerov a influencerov prítomní na sociálnych sieťach a aby sme boli inovatívni a zároveň motivovali blogerov k spolupráci s touto značkou. 
 
Stratégia a plán
Rozhodli sme sa vytvoriť sériu workshopov pre pozvaných blogerov, kde im renomovaní špecialisti poradia ako najlepšie vytvárať príspevky, ako ich promovať a ako fotografovať či pripraviť vizuálny obsah. Zároveň vytvoriť priestor a dostatok času, aby sa blogeri mohli s týmito odborníkmi poradiť a hlbšie prediskutovať svoje problémy a otázky.
Obsahom workshopu je vždy predstavenie aktuálnej kolekcie topánok a doplnkov. Produkt sme vďaka konceptu posunuli do roly natívneho príkladu – spíker vysvetľuje, ako robiť dobre vizuálny koncept koláže na aktuálnych produktoch CCC.
 
Realizácia
V roku 2018 sme zorganizovali dva takéto eventy. Vzhľadom na fakt, že pozvaní boli primárne blogeri, pri výbere priestoru sme kládli dôraz na fotogenickosť daného prostredia, dobré svetelné podmienky a, samozrejme, catering.
 
Prvý blogerský event sa konal v priestoroch W-Café 20.3.2018. Na event boli pozvaní štyria spíkri z oblastí neuromarketingu, správy sociálnych sietí či influencer marketingu – napr. Aki Votrubová, školiteľka Influencer marketingu. Tí prostredníctvom svojich prezentácií odkomunikovali informácie a novinky a odpovedali na prípadné otázky z obecenstva. V druhej workshopovej časti eventu mali pozvaní možnosť otestovať teóriu v praxi – vytvorenie flatlay kompozície s použitím topánok a kabeliek CCC.
 
Pre druhý blogerský event, ktorý sa konal 2.10.2018, sme zvolili atraktívny priestor s výhľadom na bratislavský hrad – Skybar. Na jesennú edíciu sme tentoraz pozvali odborníkov a spíkrov z oblasti sociálnych sietí, médií či módy – napr. Alenu Šafratovú, zakladateľka českej Školy Stylu. Opäť išlo o koncept krátkych, no informačne nabitých prednášok a následného workshopu s prepojením na aktuálnu kolekciu CCC.   

Výsledky
Spätná väzba od blogerov potvrdila veľmi pozitívne vnímanie tohto konceptu, ktorý spolu s klientom plánujeme rozvíjať aj v ďalšom období.  
 
Bilancia jarného inšpiratívneho eventu pre blogerov: 15 pozvaných (12 blogeriek a 3 novinárky), 85 blogerských výstupov na sociálnych sieťach Facebook a Instagram.
 
Bilancia jesenného inšpiratívneho eventu pre blogerov: 18 pozvaných (16 blogeriek a 2 novinárky), 74 blogerských výstupov (akcia bola v októbri, výstupy stále dobiehajú) na sociálnych sieťach Facebook a Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Váš internetový prehliadač je zastaralý

Pre správne zobrazenie stránky si prosím aktualizujte svoj interentový prehliadač. Aktualizovať prehliadač

×